Summa sidvisningar

söndag 7 oktober 2012

Morgon stund har guld i mun..

Vaknade 7,21 av mig själv, låg kvar och drog mig lite.. tanken slog mig - kanske ska jag gå upp och baka bullar!? Och de gjorde jag.. en dubbel sats bulldeg senare så är frysen fylld med kanel och min hemliga ingrediens bullar :P *** Byter rad*** Förhoppningsvis kommer T hem ikväll, har väntat att få hem honom i 3 dagar nu.. men ikväll ska han väl ändå få sluta jobba och komma hem! Saknar honom!. ** byter rad igen ** Huvudvärken börjar smyga sig på igen.. suck.. va utan i 1 dag! förra veckan hade jag huvudvärk i 4 dagar! och ingen mild sådan.. men inget ont som inte för nått gott med sig eller hur är de man säger? Väntar på de goda jag då :P undra just va de kan vara? jaja sluta skriva strunt kanske? ;) **byter rad** Igår städade jag här hemma sen tog jag en tur till byn och lekte med ett busigt charmtroll och umgicks med T och A, de va trevligt! Undra just va jag ska göra idag.. funderar på att ta mig en tur till dollar, kanske den nya sportaffären är öppen där ute oxå!? Men får väl börja med en duch så jag inte luktar som en vandrande bulle haha :) Njut av söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar