Summa sidvisningar

söndag 14 oktober 2012

Små vita tussar

Då var de söndag igen!
Snöat har de gjort oxå, inte här men i Järvsö uppe hos mamma och christer så de dröjer väl inte förns de faller små vita tussar från himmelen här heller.
Längtar faktiskt lite efter snön, glögg och pepparkakakor, lussebullar och jul oxå såklart. har faktiskt en liten fundering på om jag ska försöka mig på att sy egna julgardiner! Inget svårt bara nått enkelt. Men då läre jag ju få tag på en symaskin att låna först och kanske en handledare :P ja fundera kan jag ju göra ett tag till.

Igår var vi ut och åt med ett par vänner på stans nyaste Restaurang, de var mysigt och trevligt där och maten var skapligt bra! De var skönt att umgås lite och göra nått som man inte gör varje dag. Vi hade en rolig kväll helt enkelt.

Idag har jag tillbringat mestadelen av dagen i sängen kikandes på Dixie Hart, de är en riktigt bra serie att vila ögonen på och som man dessutom inte behöva tänka så mycket på för att hänga med och gilla. Lite som att försvinna till någon annan värld för en stund, skönt!
Mångar gör ju de igenom att läsa men jag har inte ro att läsa då brukar tankarna vandra iväg på nått annat. Men en serie de går bra!

På torsdag är de näst sista gången för den här terminen med mina ridelever, de känns både skönt men även tråkigt att terminen redan är slut för de är jätte roligt att hålla i de där lektionerna och de ger mig så mycket. Hoppas få fortsätta nästa år!

Sitter och funderar om jag har löst problemet med att jag inte har kunnat byta rad här i bloggen.. de blir spännande att se nu när jag publicerar detta inlägg. Håll tummarna!

Ha en mysig söndags kväll, tänd några ljus och drick något varmt de ska jag göra!

1 kommentar:

  1. Jamen se på sjutton du kan ju byta rad! :-)
    Vad skönt att kunna kika på tv så länge. Det fixar inte jag. Men jag var sugen på att se en film vi har hemma i helgen men det blev inget av med det heller. Ska försöka se den snart så jag kan skicka tillbaka filmerna så kanske det kommer nya filmer innan helgen då vi ska ha kattvakt. Kanske något kattvakten vill se, vad vet jag. Sen tycker jag inte om att ha kvar filmerna för länge men det är så svårt att få tillfälle att titta på film då vi har dvd:n i vardagsrummet och det är ju den tv:n som är mest upptagen. Jag får väl börja titta på film i datorn...
    Symaskin har ju jag och jag vet hur man fållar gardiner. :-) Mormor har också en symaskin och hon kan också fålla gardiner så handledare och maskiner finns. :-)
    Kram.

    SvaraRadera