Summa sidvisningar

fredag 19 oktober 2012

Serie nörd!

Jag har blivit en serie nörd! Under ca 2 veckor har jag averkat Hart of Dixie och nu idag då jag varit hemma sjuk har jag kollat på Scandal... jag har blivit en riktig serie nörd.. haha.
Vad för sorts nörd är du?

Som jag skrev längre upp så har jag varit hemma idag, såg ut som en tvättbjörn i morse när jag vakna, och med tvättbjörn så menar jag mörka ringar runt ögena, usch hur jag såg ut, snacka om att jag såg sliten ut, usch!.. har hållt ut hela veckan med allt från astma, skit ont i huvet och klen och hängig. Och idag även feber men de har jag nog haft tidigare några dar med men då gick de iaf att masa sig iväg till jobbet, de gick inte i morse.. allt kommer väl till en gräns då de inte räcker med viljan och envisheten och alvedon utan då de enda som räcker är vila så att kroppen kan få ta igen sig så man blir pigg igen. Känner mig piggare nu iaf, inte helt hundra % pigg men piggare :)

Har egentligen inget vettigt direkt att berätta... Men såhär har jag iaf spenderat min fredag. I soffan under 2 filtar tillsammans med katterna kikandes på serie medans karln spelat data spel. Hoppas jag är pigg i morron så vi kan göra nått åt gästrummet som vi tänkt.
De behövs göras iordning ordentligt och gardiner behövs sättas upp. Helst skulle vi ha bytt däck på bilen i mören oxå. Jaja får se hur de blir i morron!

Ha en mysig fredag kväll!

1 kommentar:

  1. Jag är väl en datornörd jag då. :-)
    Det är bra att du lyssnar på kroppen och stannar hemma innan den sätter sig på tvären helt.
    Kram.

    SvaraRadera