Summa sidvisningar

fredag 12 oktober 2012

Jag kanske är lite enformig!?

Sitter och tittar ned i min ny inköpta godispåse och kommer på att de är inte stor variation där i och när jag väl köper godis så ser de ungefär lika ut varje gång.. enformigt kanske.. men äh va gör de jag gillar de ju :) *** Äntligen äntligen helg! Känner mig lite ut gängorna och har väl varit ett tag egentligen, tråkigt.. men de går ju över nått tag :) *** Karln min har varit hemma hela veckan och gissa om de är mysigt! ***byter rad*** Igår hade jag lektion på stallet, de är så duktiga min elever! De är väldigt olika till personlighet och en elev sa till mig igår att hon brukade inte prata så mycket annars i skolan och så men Här och Hemma då pratar jag massor sa hon. Jag frågade varför hon inte pratade så mycket i skolan tex, och de var för att hon var blyg och för att de var så mycket pojkar där. När jag var liten så var stallet min tillflykts ort och gav mig ro i själen och där kännde jag att jag dög som jag var och fick vara som jag var utan att behöva bekymra mig om vad andra sa eller gjorde. Kanske är de så även för den här tjejen, att i stallet får hon bara vara och de gör gott. Stallet är än idag min ro fyllda plats där jag får vila allt och bara vara, i stallet försvinner allt runt omkring, alla funderingar, måsten eller liknande. Stallet gör mig lung och ro fylld enda in i själen! Nu ska jag ta mig en dusch och sen dra på mig jumpsuiten och börja njuta av helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar