Summa sidvisningar

söndag 28 mars 2010

Söndag...

Första arbets veckan gick rätt så bra! Tog första inkommna samtalet i fredags innan jag gick hem! Nervös så jag skakade i händerna var jag, haha... kunde knappt stava men de gick bra o de va en bra o snäll första kund.

Igår va jag till Bergby/Hamrångefjärden på dop, lille Hugo döptes. De va ett fint dop med go mat. Sen va jag hem till syrran nån timme innan jag åkte hem.
Helgen har varit bra.. höll på att glömma skjutsa visarna på klockan en timme framåt! :/ eh hehe men de gick ju bra då mobilen uppdaterar sig själv =)

Idag har jag städat! tyckte de va välbehövligt! Lyckades även få med mig brorsan till Dollar =) men han satt i bilen å väntade medans jag sprang där inne. Sen va vi till Jontas o käkade hamburgare.

Jobbar bara tre dagar veckan som kommer, sen är de ju påsk! ska nog upp till mormor o morfar i stugan nån dag under påsken, de skulle bjuda på påsk midda sa de =) De brukar bjuda på påsk midda å de är alltid mysigt att äta påsk middag hos dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar