Summa sidvisningar

onsdag 17 mars 2010

Besök.

Igår va A o A o deras lilla H hit å hälsade på =) De va jätte trevligt! Fikade kladdkaka här hos mig sen gick vi ner o kikade lite på stan och åt lunch på krokanen.

Idag har jag städat lite, eller så gott de gick med en full damsugar påse :/
Sen kom m å m o ,ch hälsade på, de hade med sig jätte fina Tulpaner och en vas =) Jag älskar Tulpaner!

Min dator har mer eller mindre lagt av helt i skärmen :( Greta tyckte nog synd om mig för hon lånade ut sin som ändå bara står o inte används, snällt av henne! Som tack så fixade jag ett virus skydd åt datorn då de gamla hade gått ut.

På min säng ligger de nu två söta kattflickor och sover tätt ihop :) De börjar bli kompisar! :p De har lekt lite och tvättat varandra lite oxå :) De är såå söta och jag har tagit en massa bilder! som jag ska lägga ut sen.

Nästa vecka börjar nya jobbet :) börjar bli lite nervös nu men de ska nog gå bra! :)

1 kommentar:

  1. Har varit inne på bilddagboken och sett de söta bilderna på kattflickorna där. Va skönt att det går så bra och att de redan blivit vänner. Hoppas de får många roliga dagar tillsammans nu.
    Kram.

    SvaraRadera