Summa sidvisningar

torsdag 18 mars 2010

Kanal 5 Play

Tack o lov att kanal 5 play finns!! Har tittat på de två avsnitten av Greys anatomy som jag missat eftersom att jag inte har kanal 5 än. I ett av avsnitten säger Christina till Owen - He took litel pices of me, and i didn´t notice, but now i´m back, and it´s never gona happen again.
De orden kan beskriva mycket..
Jag älskar greys anatomy.. min stund för mig själv på onsdags kvällarna, underbart.
Hoppas jag kan se nästa avsnitt på tvn ist för på datorn.

De blir lite tomt utan tvn på kvällarna... o visst är de kul att sitta vid datorn oxå men jag lessnar ju tillsist o vet inte vad jag ska titta på mer.
Förhoppningsvis kommer boxen i morron så jag har tv i morron kväll!

1 kommentar:

  1. Hoppas du får tv-boxen idag så du får lite att titta på. Lycka till på nya jobbet idag också. Kram!

    SvaraRadera