Summa sidvisningar

lördag 13 mars 2010

ÄNTLIGEN!!

NU är jag Inflyttad i Nya lägenheten! =) och jag har kommit i ordning! =) Det känns Jätte Skönt!

Flytten gick bra, tillsist!... fick fel flytt bil från början o åkte tillbaka o såg till att jag fick en släpvagn oxå eftersom att flytt bilen jag fått va för liten än va de va sagt och bokat från början.
Alla mina saker var inne i lägenheter kl 23.00 på Tisdag kväll. Alla slet som djur hela dagen för att hjälpa mig att flytta! Jag är Jätte Tacksam att de va snälla och hjälpte mig, Mamma, C, L ,T , T och G.
Jag har tur som har dem! Och behöver ni hjälp så är det bara att ringa så kommer jag och hjälper till!

Jag trivs bra i lägenheten iaf =) det känns skönt att ha ett eget boende nu. Och så har jag fått Jobb!! dock på halvtid men det är ett Jobb!! :) Är så glad!!

Idag har Mizzie flyttat hem hir efter över en måndag hos brorsan, hon har sprugit runt o nosat o utforskat lägenheten =) å i morron kommer Mummlan hem oxå.. kattungen =)
Hoppas de går ihop! de måste de göra!.

Solen skiner o de är rätt varmt ute.. ska nog ta mig en liten promenad sen.. o kanske baka en kladdkaka =)

Jag ska ta kort på lägenheten snart oxå så ska ni få se hur jag har det.

Ha en trevlig helg! De ska jag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar