Summa sidvisningar

lördag 6 mars 2010

Bränd o dröp i fett :/

Va med mamma o C till Ljusdal å åt på Michells.
De ställde fram vår dricka och en ljusstake med ett ljus på, på ljusstaken satt ett gammalt tuggummi.
Beställde in en pizza med fläskfile på, Fick in en pizza med köttfärssås på! den va bränd o dröp nästan i fett, men va så hungrig så jag smakade en bit, den smakade segt o uppvärmt.
Gick tillbaka med pizzan o sa att jag fått fel, servitriserna började tjafsa emot men jag skulle få en ny.. väntade en stund o såg att ingen gjorde en ny pizza, servitrisen kom ut med pizzan, Samma pizza Men de hade nu lagt på Stora stekta fläskfile bitar o sen värmt pizzan ännu mer!!
Tappade hakan.. Fann mig och gick sen tillbaka med Pizzan o sa - Den här tänker jag Inte betala för!
Fick dåligt bemötande och The evil eye innan vi gick därifrån!
Så Jag rekomenderar Inte Michells i Ljusdal!!
Kanske borde skicka dit livsmedels inspektören!
Nä fy fasiken va illa gjort av dem..

1 kommentar:

  1. Tipsa miljöinspektörn i Ljusdal du så kanske åtminstone det skitiga miljön blir bättre. Sen kanske de borde ta lite prover på maten också för är det som vi misstänker att de värmer maten så är det högre bakteriehalt i den värmda maten mot i den nylagade.
    I mören "smäller det"!! Ett streck i räkningen är att Nilsson har fruktansvärt ont i ryggen så vi får nog klara oss utan hans bärhjälp... :-(
    Kram.

    SvaraRadera