Summa sidvisningar

onsdag 24 mars 2010

Nytt jobb =)

I måndags började jag jobba! =) Så de är alltså såhär de känns att jobba! :p hade ju nästan glömt bort hur man gjorde ;) hehe närå men visst är det ovant men roligt och spännande att lära sig en massa nya saker =)

I måndags va jag o Greta o hennes små grabbar ute o gick i ca 1 ½ timme, kikade lite på hyllningen av bandu killarna oxå.. på torget träffade vi på L, K o J o deras pojkar :) Sen gick vi vidare för att kolla om de fanns nå ankor på långnäs.. de gjorde de inte så Loke vart lite besviken.. men han lekte lite i lek parken ist så de gjorde nog inte så mycket att de inte fanns nå ankor vid vattnet än.
Igår när jag kom från jobbet så had ejag en rejäl huve värk.. låg mest i soffan hela kvällen..
Idag så har jag hunnit hälsa på hos G,T,L o T och varit till Ica.
Har till o med idag lagat mat! har inte ätit riktigt på två dagar eftersom att jag bara inte haft nån mat lust på varm mat, men idag så lagade jag mormors Kyckling med mögelost o ris.

På lördag bär de av till hamrånge på dop =) ska bli kul! :)

Katt flickorna verkar komma överens nu =) busar o sover bredvid varandra ibland.

Ikväll hade jag tänkt att få lite gjort här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar