Summa sidvisningar

torsdag 1 april 2010

Påsk

Ja idag är de skärtorsdag =) mysigt med påsk!
Idag har jag jobbat, de gick bra =) rätt roligt de där jobbet :)
Har även tvättat och köpt en gigantisk godis påse idag hehe.

Har funderat lite... hur allt har blivit, de blir ju inte alltid som man trott!
Inte trode då jag för, säg 2 år sen att jag skulle bo här själv i en etta.
Nu vart de ju bra som de blev tillsist och jag mår bra och har det bra och har ju till
å med 2 jobb!! Efter att ha vart arbetslös i ett år. Som en vänn sa - Men att "allt" löste sig
när du flyttat hem igen! o då tänkte ju hon på jobb biten.
Ibland går jag å får en känsla av - att de är nog så här de ska vara, livet... jag lever livet mer nu än jag gjort. Det känns rikitgt skönt!

I morron kommer syrran hit å på påskafton ska vi hela familjen till m o m i Granäs å äta påsk middag =)

Glad Påsk på er!

1 kommentar:

  1. Ja nog är det så där livet ska vara - att få jobba och må bra. Det är viktigt. Livsviktigt.
    Kram.

    SvaraRadera