Summa sidvisningar

fredag 30 oktober 2009

Inte vart ja nå klokare inte..

Nä inte vart jag nå klokare av de där mötet.. o ja va snurrigt! man kan tycka att man borde ha mer oll o ordning o reda om man ska ha ett företag! Känns rätt olustigt de där o varnings klockan ringer lite tyst i bakrunden..
eller är jag bara skeptisk o rädd at de ska gå åt h-vetet bara för att de har hänt ett antal gånger!? För jobba de VILL jag ju men jag vill kunna känna mig säker på att inte bli lurad eller missledd.. jag borde nog byta branch eller söka mig andra jobb! är rätt less på de oseriösa i Restaurang branchen nu faktiskt!
Vad hände med de seriösa retaurang folket som hade koll o var vänliga o hövliga!? eller finns bara såna på mindre orter? ja suck... va ska jag tycka o tänka o tro om det här då!? Som sagt, varningsklokan ringer lite svagt i bakhuvet o de känns oseriöst.
När en arbetgivare inte har klart för sig om tider,scheman o hur mycket folk o anstälnings form, om de vet lite svagt hur de tänkt det, då kanske man borde dra öronen åt sig!? Vad tycker ni?
Ja de är ett till möte på stället till veckan så får väl se då då..


Jag VILL ha ett seriöst jobb med en seriös chef/arbetsgivare som har koll på läget o sina saker o har klart för sig va de innebär att vra arbetsgivare och kan g klaa raka besked om vad som gäller och hur de vill ha det. Är de för mycket begärt? Finns de inga sånna arbetsgivare längre? eller är de bara jag som lyckas hitta på de snurriga o oseriösa?

Servitris eller inte så är jag en jäkel på bra service o på att bemöta folk på rätt sätt så varför ska de vara så jäkla svårt att få använda sitt utomordentliga sinne för service på ett eller annat sätt! Jag vill jobba med service! ska de vara så svårt att få ett sånt jobb! Jag är ju bra på de där med service! jag kan de där!
Efterlyser ett arbete på ett seriöst företag med ok lön!
Någon?

..........

Ja nu ikväll har jag inte gjort mycket alls.. börjar bli piggare i kroppen iaf.. o vi har haft besök av T.. han hade köpte sig en iphone... ja den verkade ju bra, men jag skulle inte vilja ha en för de verkar lite för avancerad för att ha till att ringa o sms med.
Kikat på idol har jag gjort oxå... de va överlag bra allihopa idag. Men Reza hon va klart Bäst!
Nu ska jag försöka slita karln från sin dator o ha lite fredags mys!

Mys mys..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar