Summa sidvisningar

onsdag 14 oktober 2009

Onsdag..

Idag har jag pluggat i 2 ½ timme! känner mig rätt nöjd med mig själv! =) nu tar jag en paus o sen ska jag sätta frt här hemma oxå o snygga till lite!.

Har stört mig längen på en sak - Folk som gnäller o gnäller utan att tänka sig för att de kan finnas de som har de värre eller sämre eller liknande! Ja menar, ska de vara så svårt att tänka sig för ibland!? visst kan man ibland behöva få gnälla lite, men man kanske ska tänka på hur mycket o till vem man gnäller. Har jag fel!?

H sa att de hade snöat lite idag, inte har jag sett några snö flingor inte men jag har ju suttit böjd över en bok oxå så. De ser lite mulet ut... så de kanske kommer mer snö!? =) de skulle vara kul för de är nått speciellt med den första snön, eller va säger ni?

Nä nu ska jag sätta fart.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Vi har ju fått första snön redan så jag är nöjd. :-)
    Nog bör vi tänka oss för innan vi "gnäller" men sen är ju frågan vad som är gnäll eller inte...
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag längtar lite efter snö nu, det blir ju mycket ljusare ute då. Är det matte a du pluggar? Kram

    SvaraRadera