Summa sidvisningar

tisdag 27 oktober 2009

Denna dag är en speciell dag för ett par!

I morse vaknade jag till av ett sms.. men tänkte inte så mycket på de utan slumrade om.. men när jag inte kunde somna riktit så kom tanken, vem kan de vara!? o ja nyfikenheten tog överhand så jag var ju tvungen att titta. Det va ett mms från A o A, i morse kl 07.17 kom deras efterlängtade "ärtan" till världen! Ärtan blev en pojke! så jag säger Välkommen till världen Ärtan! =)
Bättre sen ut än på tok förtidigt kan man väl kanske säga!? ;)
Vädret strålar från sin bästa höstdags sida idag! o de va kanske en riktigt bra dag att komma ut till världen på!
****************************

Idag håller jag på o tvättar o donar, har tagit en promenad oxå med S, de va skönt att ut o gå o roligt att ha sällskap.
Om några timmar kommer mamma hit =) vi ska till Ikea o byta ett skåp åt dem, sen blir de säkert till att kika lite oxå :)
I morron ska jag till Alfta o hjälpa mamma o brorsan att städa hur hans lägenhet.

Nä nu ska jag sätta fart igen.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar