Summa sidvisningar

fredag 9 oktober 2009

Goda vänner lag =)

Ikväll har vi haft goda vänner hit! :) har käkat tacos o pratat en massa o kollat på idol.
Vad skulle man göra utan vänner!? jag är riktigt tacksam för de vänner jag/vi har! Tack för en trevlig kväll o tack för att ni finns, alla våra/mina vänner!.

Nu sitter jag här i soffan med en späande huvudvärk som sträcker sig från huvet o ner till käkarna :/ sitter i soffan o kollar när H installerar en ljudgrej o Mizzie sitter i den tomma lådan o tycker att livet är spännande då hon "fått" en låda att bita sönder.
Grannarna har tydligen fest för fasiken va de spelar! :/ skulle vilja lägga mig men frågan är ju om man kan sova i de här dunkandet!? man kan just nu höra vilken låt de spelar! suck. Men fest läe de ju få ha ibland.
Försöker bota huvudvärken med choklad... undrar om de funkar!? de känns ju lite bättre iaf... om inte annat i sinnet o i go magen hehe haha ;)

Idag har jag namsdag! De är ingrid idag! Jag har fått en väldigt snäll present idag på min namnsdag! Jag vart väldigt glad! och de var fint gjort att han tänkte på mig, C.
De värmde i hjärtat kan jag tala om att han tänkte på mig o bryr sig om att göra nått snällt för mig. De känns väl speciellt så eftersom att min egen så kallade far inte direkt bryr sig mer än när de passar honom. De känns bra att veta att de finns karlar som är ordentliga o har hjärtat på rätt ställe.
Tack än en gång! för omtanken!.


Idag fick jag höra att en gammal klasskompis mamma dött o att ett ex pappa oxå hade dött :( fy va hemskt!! jag tycker synd om de som mist sina föräldrar, och tänker på dem!.
De får en att tänka på att man ska vara tacksam för de folk man har runt omkring sig o tala om för dem hur mycket de betyder.

Jag är tacksam för min familj o mina vänner!
Man får inte glömma bort de nära man har, o inte glömma bort att tala om hur mycket de betyder för en!
Ni mina nära betyder massor för mig!

Nu har grannarna slutat spela.. skönt! man kanske skulle passa på att gå o lägga sig nu!?

Hoppas ni har en trevlig freda kväll!


1 kommentar:

  1. Att du betyder mycket för mig hoppas jag att du vet. :-) Du har så rätt i att man ska vara rädd om både släkt och vänner för man vet aldrig hur länge man får ha dem.
    Ja, visst är C snäll och har ett stort hjärta och bryr sig om er alla tre. Det är jag tacksam för.
    Jag är också tacksam för mina föräldrar, mina syskon, mina barn och för Christer. Jag är också tacksam för mina vänner. Allihopa betyder mycket för mig och jag älskar alla så mycket fast det är nog något jag säger allt för sällan.
    Kram.

    SvaraRadera