Summa sidvisningar

lördag 17 oktober 2009

Inte dirket stabil...

Jag känner mig inte speciellt stabil idag.. jobbigt! men de går över snart!
Har lyckats ta mig ner till stan idag med H, kikade lite o provade en massa leggings! men när man sätter på sig ett par M o de är förstora o sen testar ett par S o de är för små! hur gör man då!? finns de möjligtvis S½?? som de brukar finnas i sko stl ½. De vart inga leggings men på glitter hittade jag ett jätte sött kors i silver o glitriga stenar så en sån köpte jag! Har ju alltid haft en förkärlek till kors. Tycker de är fina.
H är hoos kompisen T nu o fikar.. kände mig inte tillräckligt "pigg" för att gå dit, så nu sitter jag här hemma o känner mig ensamen ist.. :/ hm. Men men de kanske kan vara bra att vara ifred ett tag oxå.
I morron kanske vi ska åka på äventyrsbad!! =) de blir nog roligt, fast jag är ju inte så mycket för att bada men jag känner för att bubbla!! måste bara ta o tvätta bikinin, som har legat ett bra tag i tvättkorgen.

Nä nu ska jag göra nått annat.

Trevlig lörda kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar