Summa sidvisningar

söndag 25 oktober 2009

Mys Helg!

Helgen har varit helt underbar!! Mamma o C kom hit i Fredags em o L va oxå med, vi gjorde lax o hem potatismos, sen kika vi på idol o umgicks.
Igår va vi till valboköpcentrum mesta tiden spenderades på iea men vi kikade i lite andra affärer oxå! =) På ikea fick jag köpa mitt efterläntade bruna överkast som jag haft ögonen på länge, två vita fleec filtar vart de oxå som ska ligga på sängen. Jag har ju börjat frysa rätt rejält på kvällarna så de kan ju vara skönt med ett par filtar :p
På kvällen var vi o åt på Akropolis - en grekisk restaurang! Jätte mysigt.
Sen åkte mamma o C hem o jag o H åkte hem o sen åte vi ner på stan o bowlade med J o S.
Lördan va de full fart! o roligt hade jag. Idag är de rätt lugnt. Har fixat lite ordning i skåpen o diskat. Hoppas de kan få va ordning i skåpen ett tag nu.

Är sugen på frukt!! klementiner o päron o åå va gått de skulle va med jordgubbar!.

Nä nu ska jag göra nå nytta igen... snart ;)

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig helg! Vi uppskattade den verkligen.
    Kram.

    SvaraRadera