Summa sidvisningar

fredag 30 oktober 2009

Vi har nog användning förr dig för något..

Idag ringde en arbetsgivare som jag varit på intervju hos. Fö de första så kommer han inte ihåg vad jag heter o så säger han vi ska nog ha användning för dig på nått vis!. HALLÅ!! snacka om att jag känner mig mindre betydlig när han säger sådär! ha användning av mig på nått vis.. vad menas med det? känns lite olustigt, men jag ska dit på möte idag så får väl se vad som sägs o erbjuds o tycker inte jag att de känns bra så sätter ja ner foten o säger tack men nej tack. Lite värdighet har jag faktiskt!! allt ska inte vara arbetsgivarnas värld o på deras villkor.

Annars idag har jag vart ner på stan o fixat ett ärende o så kikade jag lite i affärer o hittade ett par jeans leggings, hade inte tänkt att köpa några sånna men jag kunde ju ha dem så jag tänkte att jag måste ju passa på eftersom jag brukar ha svårt att hitta en stl som passar annars, men nu har jag byxor iaf ett tag framöver.

I helgen har jag ingen anning va som händer, inget bestämt än o H kankse jobbar fm i morron.

Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. vilken otrevlig arbetsgivare, vad är det för jobb? hoppas du får det om det känns bra, annars få du väl sätta ner foten som sagt!

    SvaraRadera