Summa sidvisningar

fredag 31 maj 2013

Sommar sommar sommar

Sitter här med en röd solbränd kropp.. satt i solen i några timmar för nån dag sen och vips så såg jag ut som en krabba, ill röd och jäklar va de sved och gör fortfarande om de blir för varmt av solen eller om jag duscha för varmt. Nästa gång så ska jag ta med mig solskydds faktor!
Brun lär jag inte bli för efter de röda så är jag lika "is vit" som vanligt.. men va gör de egentligen?
De har ju varit underbart väder i några dagar, hoppas de fortsätter så :)

Igår hade jag sista ridlektionen i stallet, de känns jätte tråkigt och jag kommer sakna alla barn och de trevliga föräldrarna.
Eftersom att de var sista gången så fick de rida ut! Som de tjatat och önskat att få rida ut så gissa om lyckan var total igår när jag sa att vi skulle rida ut och de har aldrig gått så fort att göra iordning hästarna som då :)
Vi hade en mysig tur i skogen och sen fikade vi saft, bullar, muffins och kakor som jag tagit med.
En härlig avslutning.
Jag fick en avslutnings present av tjejerna. En söt blomma i en fin kruka med band runt och en rosa skål med godis i, längst upp i skålen låg det gelehallon hästar, fick även två jätte fina kort. De värmde i hjärtat kan jag lova, kortens innehåll och omtanken.
De känns jätte tråkigt att de är sista gången och blödig som jag är så trilla de en tår på väg hem i bilen.



Kommer sakna stallet alla hästarna och människorna hemskt mycket och speciellt favoriten Glöjmer. Men han kommer nog få det bra hoppas jag.

Nu ska jag ta och läsa lite innan de är sov dax.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar