Summa sidvisningar

söndag 5 maj 2013

Just idag..

Kunde ha legat kvar i sängen kramandes på T hur länge som helst idag, känner att jag behöver det just idag lite extra.
Man ska inte klaga Men... de känns tungt nu. Allt strul på ett visst ställe, hästarna flyttar och så tummen.. Visst tummen är inte hela världen och de går ju över relativt snart Men just nu hade jag behövt en tur eller två på en fyrbent vän och erbjudande att ta en tur har jag fått men jag vågar inte för jag är rädd att ställa till det med tummen, jag bör väl kunna sätta på mig jeansen själv innan jag sätter mig på en häst antar jag :/ tråkigt, tråkigt, tråkigt nu när jag behöver känna mig lite behövd och få lite balsam till själen.
Ur gängorna... iaf idag.
Är inte den som brukar tycka synd om mig själv men just nu i denna stund känns Melissa Horns låt "Tyck synd om mig nu" rätt passande. Läre tycka lite synd om mig själv nu så jag sen kan resa mig upp igen.. om några timmar känns de säkert redan bättre!

I morron ska jag till frissan, kanske piggar upp lite med nyklippt hår och lite färg :)

Just idag har jag varit sjukskriven i 4 veckor.. om man ser till datumet iaf.
Längtas till Augusti då borde iaf strulet på ett visst ställe vara löst.

1 kommentar:

  1. Det går upp och ner med måendet när det är mycket som strular runt omkring. Gräv ner dig en stund i "tycka synd om mig sjäv", det brukar göra gott. Sen kravlar du dig upp ur det och känner dig starkare igen. Du behöver inte alltid vara positiv och glad även om jag önskar att du fick vara det jämt. Men livet är inte så.
    Kramen. ❤

    SvaraRadera