Summa sidvisningar

lördag 25 maj 2013

00.59

Har sovit i ca 1,5 timme...  vaknade till som vanligt när T kom och la sig för ca 1 timme sen.. var upp på toa som vanligt och kände att jag börjat tjockna på i halsen. De luktar liite rök i hallen, inte sådär att en icke allergiker känner det men jag känner det såklart :( jag reagerar på det och här sitter jag nu en stund senare i mökret intyllad i filter med altandörren öppen på vid gavel med en puff ventoline i mig...
I morron ska jag försöka prata med grannen, be att han sätter in sin innerdörr och hoppas att de blir bättre.

Nu är jag less, jag är så fruktansvärt less och le på alla motgångar som är och varit en tid. Jag är så less på allt som inte fungerar som de ska, nu får de vända snart för jag orkar inte mer nu. De räcker nu.
Och ingenting kan jag påverka själv av allt detta och om jag iaf kunde andas ordentligt helatiden iaf då.
Jo de finns de som har det värre de är jag fullt medveten om Men nu behöver jag en positiv vändning!
Visst kan detta tyckas att jag är negativ men det är så det känns, nu räcker det.
Jag som jämt annars brukar se allt ur en positiv synvinkel.

1 kommentar:

  1. Vad bra om du försöker prata med grannen. Han kan ju inte veta att du mår dåligt i din lägenhet då han röker.
    Har du kommit ihåg att ta Prednisolon när du blir så där tjock i luftvägarna?
    Det är jobbigt att inte kunna påverka det som sker omkring en. Jag hoppas verkligen att det blir en positiv vändning snart för du har haft en hel del motgångar nu och behöver något riktigt bra.
    Kramar i massor! ♡

    SvaraRadera