Summa sidvisningar

måndag 20 maj 2013

Vår och sommar är underbart Men....

Som allergiker av de ena och de andra så är vår och sommar inte bara varmt skönt och ljuma sommar kvällar utan även dagar då jag inte öppnar balkongdörren och helst inte går ut överhuvudtaget.
Varför detta? jo pollen och allt gräs. Jag blir allergisk och i år har varit värst hittills. Lördag kväll började jag bli tungandad och de höll i sig under natten, jag sov dåligt och tog astma medicinen. Igår tog jag mig inte upp ur sängen själv! var så slut och klen, tårarna rann, snorn rann och så var jag fruktansvärt tungandad. Sov bort hela em, skulle ha jobbat igår men då jag inte tog mig upp ur sängen utan hjälp så vart jag hemma.
Är hemma idag med :( klev upp och kände mig liiite piggare idag iaf men gå och jobba är de inte tal om. Sitta i telefon konstant i 8 timmar är inget ideal för mig just nu då jag inte orkar prata så länge och då rösten nästan försvinner emellanåt. Ska till HC nu i em och förhoppningsvis får jag något bra med mig hem.
Men trots detta så älskar jag sommaren :) värmen, solen, grönskan och de ljumma sommarkvällarna.
Har en super gullig lillebror som skjutsar runt på mig idag då våran bil är på lagning.

1 kommentar:

  1. Ja sommarn är både bra och dålig då man är allergiker och astmatiker. Hoppas du tar igen dig nu snart.
    Skönt att du har en bror som är så snäll och skjutsar dig runt idag.
    Kramen.

    SvaraRadera