Summa sidvisningar

lördag 29 december 2012

Vad är de för dag?!

Efter allt donande och åkande i jul så är jag helt dag vill! Har hundra gånger idag fått för mig att de är nyårsafton i morron. Men tur är väl de att det är ytterligare en dag dit för då räcker ju semestern längre!

Har haft en mysig jul, jag firade Jul hos mamma och C och T hos sin mamma och K. Juldagen var de mat hos svärmor och fika med T´s farmor, pappa och syster.
Annandagen lämnade jag fyra allt högljudare bandy fans hemma i vardagsrummet och åkte till mormor och morfar för middag.
Kvällen spenderade jag med att roat skratta åt alla fulla bandy fans ;)

Torsdagen var jag självklart piggast och tog en sväng på stan och fyndade 2 tunikor och ett par stövlar. Man kan ju aldrig! få för mycket skor.

Igår var de äntligen dax att åka till stallet för uteritt.
Det var jätte mysigt att pulsa fram i nästan en halv meter snö med en häst som inte ville annat än framåt glad och sprallig medans solen kikade in mellan träden, riktig livskvalite och balsam för själen!
Idag har jag träningsvärk i rumpan och i armarn men va gör väl de när man får göra bland de man gillar bäst! :)

I korta drag kan man beskriva julen som mysig, en massa ätande, åkande och bandy hit och dit.




Nu laddar ja för ett lungt nyår hemma :)



1 kommentar:

  1. En lyckad julhelg alltså. :-) Du bidrar med så mycket glädje och stämning själv så du är värd all lycka.
    Kramen.

    SvaraRadera