Summa sidvisningar

onsdag 12 december 2012

Till Mamma!

Till Mamma!
 
Idag är en speciell dag, det är din födelsedag!

 
 
Du har funnits vid min sida sen jag föddes
Du fanns där när jag skuttade iväg till skolan första gången
Du höll min hand när tårarna rann för de hårda orden jag fick i skolan
Du har lyft upp mig då jag snubblat och visat mig vägen framåt
Du har gett mig visdom som är få förunnat
 
Du har lärt mig hur man är en bra människa
Du har lärt mig att skilja på rätt och fel
Du har lärt mig att alltid försöka se de positiva i saker och ting
Du har lärt mig att bemöta människor såsom jag vill bli bemött
 
Du har visat mig kärlek
Du har stöttat mig och visat att jag duger som jag är när jag tvivlat på mig själv
Du har visat mig förståelse, kärlek och ömhet
Du har gjort mig till en trygg människa.
För allt detta och lite till är jag glad att just Du är Min mamma!
 
Grattis på Födelsedagen!
Du är speciell för mig.
Jag Älskar Dig!
 
 
 
 


1 kommentar: