Summa sidvisningar

fredag 23 november 2012

Nu så.

Nu är de kväller, lägenheten ser fin fin ut efter att vi båda ansträngt oss. T har damsugit, städat badrummet och diskat och jag har plockat och donat. Kan säga att han gjorde grovjobbet!
Så nu har vi de helg fint :) och vi ska ju få middagsgäster i morron så då läre de ju oxå se fint ut här hemma.

Sålde mitt gamla köksbord med fyra stolar i em :) så nu vart de mer plats i förrådet eller som jag råkade säga till T " Nu vart de tommare här inne å" och de var proppfullt innan bordet försvann så de jag egentligen menade att säga var att de nu vart mer plats där ;)

De har vart en slitig vecka och jag har längtat til helgen ända sen i måndags! och nu är den äntligen här.
Börjar känna av lite julfix i huvet med.. måste baka lussebullar och chokladsnitt och införskaffa mer ljusstakar/stjärnor för nu har vi fler fönster än vad någon av oss hade tidigare och så ska de ju se bra ut med och helst matcha ihop.. vill ju inte ha en röd och en vit ljusstake tex. Inte för att de är nå fel på de men jag vill ha likadana.
I morron ska vi på stan och shoppa! :D

Nu ligger jag i soffan tillsammans med katterna och myser medans spotify går i bakrunden. T har en spel kväll.

1 kommentar:

  1. Låter som ni fick till det riktigt bra med städning och sånt.
    Vi ska ev baka lussebullar i möre. Vi ska hjälpas åt. :-) Om lusten faller på kanske det blir nån kaka också. Får väl sätta C på att baka brysselkex kanske? :-) Han gillar ju dem.
    Kul med middagsgäster. :-)
    Visst är det roligast att ha samma färg på ljusstakarna som är i samma rum. Blir lite rörigt annars. Vi får ta lite i taget här nu och städa och fixa advent innan vårt besök kommer på torsdag. Blir nog gjort bara vi kommer igång.
    Ha det gött i helgen!
    Kramen.

    SvaraRadera