Summa sidvisningar

söndag 18 november 2012

En dag i soffan..

Har spenderat större delen av dagen i soffan. Är trött idag. Var på kick off med jobbet igår och trot eller ej så hade jag roligt trots att jag inte alls var nå vidare upplagd för fest innan.
Kom hem strax före 2 och kom nog inte i säng förns framåt halv 3.

I fredags efter jobbet åkte jag upp till mamma och  pappa C och sov kvar till lördag.
På lördan gjorde jag och mamma arbetsbyte, hon la upp ett par byxor åt mig och jag damsög huset åt henne. Under tiden lånade pappa c vår bil och åkte iväg en sväng. När han kom tillbaka var bilen riktigt ren och fin och spolarvätskan på fylld! :)
Blev allt lite bortskämd, kvälls fika, frukost, fika, ren bil och upplagda byxor! :D

För nån timme sen kom hjärtat hem efter en jobb helg på Arlanda.
Då ja inte alls har nån lust att laga mat idag så beställde vi hem pizza, så vi har nu suttit i soffan med tända ljus och käkat pizza och myst.





1 kommentar:

  1. Så du fick din pizza till sist. ;-) Mysigt att ni får lite kvällsmys tillsammans.
    Det var ett bra arbetsbyte tycker jag och inte blev du väl bortskämd? Du kom ju och förgyllde vår tillvaro, bjöd på godis och dammsög dessutom. Och du vet ju att pappa C gärna fixar lite för dig när han kan.
    Kramen.

    SvaraRadera