Summa sidvisningar

söndag 25 november 2012

Mys helg!

Vi har en riktigt mysig och rolig helg!
Igår var jag och T på stan i ett par timmar, hittade mig en tröja, två nagellack och en jacka och T hittade sig en tröja.
På kvällen kom TS och B på middag och sen vart de Paladiun och tillsist max på vägen hem. Vi var nog inte hemma förns framåt tre tror jag och jag kom väl inte i säng förns framåt halv fyra!
Men åh va roligt jag hade! :) 

Idag har vi diskat och snyggat till lite här så lägenheten ser fin ut.
Nu har jag en sockerkaka i ugnen och så sitter jag och väntar på T som är och hämtar lite onyttigare mat :P orkar inte laga mat idag, men baka sockerkaka de går bra ;)
Kvällen blir lugn, en dusch några avsnitt Hart of Dixie och sen film mys :) nån sockerkaks bit lär väl oxå gå i tänker ja!

Ha en mysig söndags kväll!

1 kommentar: