Summa sidvisningar

torsdag 22 november 2012

Nästan fredag

Nu är de nästan fredag.. eller ja.. snart så.

Igår var jag på bio med syrran och såg sista Twilight filmen, den är jätte bra och jag kan verkligen rekomendera den!

Längtar till på lördag för då har T lovat att vi ska gå och shoppa! :D tänka sig att få sällskap att shoppa de händer inte varje dag att han "vill" följa med.. men har en aning om att han gör de för att han är snäll och tycker om mig lite ;) men iof så hade han sett nå han ville ha oxå!

Snart ska vi lägga oss i soffan och kika på film, hoppas jag kan låta bli att somna! De är ju rena sömnpillret att somna då man kollar på film!

1 kommentar:

  1. Kul att få sällskap på stan. :-) Hoppas ni hittar något ni behöver båda två så det blir en lyckad shopping.
    Jag ligger sällan i soffan för om jag skulle göra det så skulle nog jag också somna..
    Kram.

    SvaraRadera