Summa sidvisningar

torsdag 29 november 2012

Jul dille

Även jag har slagits av jul dille, gardiner hit tomtar dit och ljustakar här och där.
Jag har inte alls varit så inställd på julsaker utan mest tänkt att ja nu måste ljustakarna och nån stjärna upp och så måste jag ju ta och baka lussebullar.
Men så igår när jag va med syrran till Rusta och Dollar så smög sig jul fixar tankarna på.
De slutade med att jag köpte julgardiner till kökets två fönster, en tomte, julkort och en stjärna på fot.
Väl hemma så hade jag gärna satt upp dem på en gång men de var för sent och för tidigt egentligen tycker jag så julgardinerna åker upp på lördag tillsammans med ljustakar, stjärnor och lussebulls bak.

Nu sitter jag här med naglar på tork ;) de är nu mera mörklila.

1 kommentar:

  1. Så julkänslan hamnade inte på naglarna då inte...;-)
    Kram.

    SvaraRadera