Summa sidvisningar

måndag 24 oktober 2011

Ny

Idag har jag varit iväg och fått helt ny astma medicin! hoppas att denna variant kommer funka bättre och att jag kan våga börja röra på mig igen utan att få astma! De vore ju kul att kunna motionera lite och jobba, inte behöva välja.. - Vill jag jobba eller motionera!? Och valet har ju givetvis blivit jobba MEN nu kommer jag förhoppningsvis kunna göra båda delarna! :)


Helgen har varit rolig! Var ut på Tuppenz med karln min och vännerna.
Hade förfest här hemma och de va rikigt trevligt och som för de mesta så var för festen roligast, iaf va jag tyckte :p
Gårdagen spenderade jag med att diska och städa här så att ordningen vart återställd efter allt festande :)

1 kommentar:

  1. Ja nu håller jag tummarna för att du blir besvärsfri från astman så du kan få leva ett normalt liv.
    Kram!

    SvaraRadera