Summa sidvisningar

fredag 21 oktober 2011

Shopping dax!

Ligger hemma i T´s säng och önskar att ikea hade öppnat 09.00 ist för 10! Iof de är väl inge fel på 10 men ändå :P
Jag är ju ändå vaken nu.
Ska ta mig ut till valbo en sväng idag innan han kommer hem, hoppas hitta nått snyggt att sätta på mig till i morron :)

Har väl inte så mycket att skriva nu egentligen.. bara drar ut på tiden lite.
Funderar på frukost på ikea.. är den bra den? Man får väl va man betalar för antar jag! Finns ju frukost här hemma oxå men tänkte att de kanske hade varit lite mysigt att sitta där och kika ut.

Första veckan med de nya schemat på jobbet är nu gjord! och OH va skönt de va.. de liksom kändes lugnare på nått vis även fast jag haft super mycket att göra ändå men nu var läget mer under kontroll :)
Hoppas få fortsätta på detta schema länge till iaf dagarna!
Men idag ska jag bara vara LEDIG! :D

Ha en skön fredag allihopa!

1 kommentar:

  1. Testade du frukosten på IKEA? Vi har ätit frukost där och den var väl hyfsad. Inte var det dyrt heller.
    Ha en skön helg!
    Kram.

    SvaraRadera