Summa sidvisningar

onsdag 19 oktober 2011

Längtar till..

Har en små mysig jul känska på G.. Mysigt.. jag tänker på jul gardiner, tända ljus, skimrande snö, glögg och en massa annat! :)
Mmmm längtar till jul!

Längtar gör jag även till helgen.. Ska på "dead by april" tillsammans med T och vänner :) Var jätte längesen vi var ut allihopa.

Igår bytte jag till vinterdäck.. eller Jag bytte inte alls.. hehe.. Utan de va Pappa christer som var snäll och bytte dem åt mig, de enda jag gjorde va att lossa på bultarna :) hehe. Visst kan jag byta själv men han va snäll och gjorde de åt mig :)
Han är Bäst pappa christer!

I morron är de "fredag" ska bli såå skönt med helg.

1 kommentar:

  1. Ja, du hörde väl förklaringen till varför han bytte däcken åt dig... "det var kallt och han ville att det skulle gå snabbt" :-) Men det var väl skönt för dig att slippa också då du jobbat hela dan och Christer hade ju "bara" skjutsat mig till Gävle. Bara och bara förresten... jag var glad att jag slapp köra själv, jag satt ju bredvid och somnade både på dit och hemvägen. Men visst är han bäst pappa Christer. :-)
    Nån jul har jag inte börjat tänka på än - det får nog komma snö först innan jag börjar tänka på julen.
    Hoppas ni får en trevlig kväll på Dead by april.
    Kram.

    SvaraRadera