Summa sidvisningar

torsdag 6 oktober 2011

Vaknade med..

Vaknade med en låt i huvet... alltså jag drömde.. jag dansade.. :) men kommer nu bara ihåg melodin typ.. och kan inte sätta pricken övert vilken låt de kan vara!
Musiken har varit stor här hemma denna vecka.. vilket bra humör jag blir på! och Shakiras waka waka (esto es africa versionen) är ju bara för bra att springa runt och dona till medans man svänger lite extra :P




Vilken eller vilka låtar gör dig lite extra glad?

Idag är det "Fredag" :D och <3 kommer hit redan ikväll!! :D UNDERBART!

Nu ska jag sätta fart med att städa lite innan jobbet.

1 kommentar:

  1. Koppången gör mig glad trots att det är en lite sorglig låt. Folkmusik över huvud taget gör mig glad och Engmans kapell och... ja du vet, jag kan sitta och skriva hur många låtar som helst här. :-)
    Kram.

    SvaraRadera