Summa sidvisningar

söndag 16 oktober 2011

Idag åkte...

Idag åkte vinter jackan fram! Men de är ju lite klurigt att klä sig ändå.. kallt när man åker till jobbet och lite jummare när man åker därifrån eller som idag.. hyffsat varmt på fm och kallt på kvällen, fick till och med skrapa rutorna för första gången på kvällen för denna vinter period uffa!

Har haft en skön och lugn helg.. eller ja.. ledig dag. Har ju jobat idag!
Lördagen spenderade vi mestadels hemma.. men var iväg till T´s pappa en sväng på em :)
Väl hemma lagade vi (jag ;) riktigt goan mat.. Rödvins marinerad fläskfile, kantarell sås och sallad bestående av tomat,gurka, paprika, oliver rölök, feta ost i lag och bland sallad.. Och till detta dracks de nått glas rövin :) Kvällen spenderades i sängen framför tvn med en film.
Så alltså en riktig mys helg! :)

Hur har ni haft det i helgen?

I morron börjar jag jobba dag! :D skö bli skönt.. Hoppas bara de här schemat får hålla i sig ett tag nu då! *peppar peppar ta i trä*

På var sida om mig nu ligger katterna och kurrar.. De är rätt mysigt och lugnand epå något vis kan jag tycka.

Borde sova nu så de blir full fart mot nästa helg :)

Go natt sov gott!

1 kommentar:

  1. Jotack, min helg har varit bra med besökare från Kalmar. Mycket pratande och kaffe och ett besök på Järvzoo. :-)
    Jag håller tummarna för att ni nu får behålla det här schemat länge!
    Kram.

    SvaraRadera