Summa sidvisningar

fredag 4 december 2009

Trött tröttare tröttast!?

Nja riktigt så trött är jag nog inte men ritkigt trött är jag iaf... de senaste 2 dygnen har jag inte sovit mycket alls.
Sent i onsdags kväll åkte vi ner till sthlm för att H´s farmor va dålig. Sov där hos henne på golvet, de vart inte mycket sova den natten strax över 3 ½ timme på en filt.
Igår kväll så gick hon bort :( tråkigt o lessamt men jag tror att hon har de bättre för de såg inte roligt ut att ha de sådär jobbigt som hon hade det.
Vi kom hem ungefär halv 12 igår kväll/natt. Sov 6 timmar o så upp igen o gjorde frukost åt svärföräldrarna. Vid 12 i förmiddags gick vi o la oss igen o sov till 3! Skönt o välbehövligt.

Vila i frid Tyyne!

***********************

I morron ska jag upp till Bollnäs o hälsa på G,T,L o T =) ska bli roligt!
Nu ska jag nog ta o gå o lägga mig, behöver sova så jag blir pigg o "normal" igen!.

Natti kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar