Summa sidvisningar

måndag 7 december 2009

Ny färg på sidan

Ja jag tyckte att de va dags att sätta lite ny färg på bloggen o eftersom att de snart är ju så tänkte jag att de passar med vitt o rött.
Igår tände vi både första o andra adventsljuset.. eftersom vi inte tände något förra helgen.
Igår bakade jag oxå pepparkakor med Lille L. Va hemma hos G o T lördag till söndag.
Roligt hade vi iaf o jag busade en massa med L o myste med bäsen T.




Idag har jag snyggat till lite hemma o tränat lite på orbitreken =)
Nu sitter jag o väntar på ett samtal... drygt att vänta, ringer de inte upp snart så ringer jag dem.

Jag har lagt in en del bilder sen helgen på http://www.elliella.bilddagboken.se
Så de är bara tt fråga efter lösenordet så kan du gå in o kika =)

Nu ska jag sätta fart med något :) hehe.

2 kommentarer:

  1. Va du är duktig på å träna :) smitta av dig vettja :)!! Hehe ja men självklart ska du fira julen hos mig frugan ;) hihi kan vi klä granen tillsammans å tända ljus hihi :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad svårt det blev att läsa härinne. Bakgrunden är svart och så röd text på det... byt bakgrundsfärg om det går och om du vill ha den röda textfärgen kvar. Jag lärer markera texten när jag ska läsa för att se vad som står.
    Men bilden på L var fin med grillvante och ett fat med pepparkakor. Mysigt.
    Kram.

    SvaraRadera