Summa sidvisningar

onsdag 16 december 2009

Härliga vinter =)

Ja jag har den där känslan nu - Att det är härligt med vinter =) den brukar hålla i sig ett tag över jul o nyår men sakta dra sig bort fram mot februari mars.
Nu börjar jag faktiskt se framemot jul :) Härlig känsla!!

Igår va jag på stan med S. Vi shoppade lite julklappar! :p o gick till o från stan i snö vädret.. de va rät mysigt ändå... iaf att gå ner, sen blåste de mer hem så då ville man bara hem.

Snön ligger faktiskt kvar idag o de är ca -4 grader ute. Katta vill fortfarande inte gå ut.. eller hon va ut o gjorde en vända på balkongen igår, mest för att känna på snön såg de ut som :p

Idag har jag inget inplanerat o funderar på om jag ska baka o dona här hemma!
Ska se till att få upp H ur sängen snart så i kan åka o handla lite, julskinka bl.a =)


Ha en mysig vinter dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar