Summa sidvisningar

fredag 11 december 2009

Städat

En riktigt fixar dag har det varit idag! Har tvättat,damsugit,plockat,strykt o hängt upp jul gardiner och gjort rent badrummet! Känner mig rätt mör nu :/ men va skönt de är nu när de ser ordentligt ut här hemma o de börjar kännas lite som att de är jul snart iaf!! =)

I natt drömde jag att jag och min mail vänn hade skadat en varsin fot! o var till läkaren men var sin fot, jag kom ihåg att jag hade ritkigt ont och att de inte tänkte göra något åt nån av våra fötter!.. sen vaknade jag o hade förbaskat ont i foten!! ehh hehe.. samma fot som H råkade sparka i när han sprang här med en vollyboll o sparkade fram å tillbaka. Var iaf upp på toa o ont som fasiken gjorde de i foten.. tog ett bra tag innan jag kunde somna om.. funderade om de blivit en spricka i foten eller nått eftersom att de gjorde så ont, o tänkte de att ja är de så här när jag vaknar så läre jag ju gå till läkaren. Men när ag vakna så va jag bara Lite öm i foten så jag slapp de iaf! =)

I morron ska vi hem till mamma o C o fira mamma på hennes födelsedag =) ska bli roligt!
Sen på kvällen ska vi hem till J o S på glögg kväll =)

Ikväll tänker jag bara ta de lugnt! orkar inte nå annat. Ska nog kika lite på idol =)

Ha en trevlig kväll o helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar