Summa sidvisningar

måndag 21 december 2009

Julaftons veckan! =)

Ja om 3 dagar är de jul afton!
Å jag har endel att göra!! ska städa, baka matbröd,tvätta o slå in ett par paket, o göra lite kola oxå!.
Ska snart sätta fart med städningen.

Igår va vi till Furviks parken på Jul i Furuvik! De va jätte MYSIGT o FINT!
Hade kameran med bägge två men båda batterierna la av i början av parken :/ (todde de skulle räcka när vi åkte hemifrån) Så de vart till att knäppa med H´s mobil kamera! De vart rätt bra bilder ändå! ska sätta in dem här sen så ni får se! men just nu är den mobilen på jobbet ;)

Julskinkan!! den får jag inte glömma! den ska grilljeras!!

En massa snö fick vi igår!! De är jätte fint ute!! Va ut till hamrångefjärden igår efter furvik... de väg laget va inte att leka med!! Huua fy va äckligt de va! o gla va jag som inte körde! De hade nästan vräkt ner där hela dan så de hade fått endel snö o mer än oss i Gävle.

På onsdag hoppas jag de är fint väder o ingen snö! då vi ska åka en massa!.

Nä nu ska jag sätta fart på dagen!

Förästen! va ycker ni om sidans nya utseende då? bättre o lättare att läsa nu?
Jag skulle vilja ha fler mallar att välja ellan! Nån jul mall skulle inte vara el heller.

Sätta fart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar