Summa sidvisningar

tisdag 1 december 2009

December

Nu har stressen och pressen kring allt vad jul o nyår innebär.. samma visa som börjar återkomma varje år.. o jag lyckas inte skaka av mig den känslan av allt man "ska" göra o vart man "ska" åka osv osv... blir de såhär ju äldre man blir? att lugnet över julen liksom förvinner?
Visst har en känsla av mysighet o en bit förväntan och längtan infunnit sig oxå men just allt de som ska göras, borde göras o köpas osv osv...
De jag vill ha är en lugn jul! utan en massa stress, men de går väl inte. O de kanske är så att de hör julen till!?
jag ser iaf framåt åt att åka till mamma o C på juldagen o fira jul då med dem o syskonen o mormor o morfar o H såklart! =)

I lördags va vi på dop i Falun.. de va trevligt.
Igår va jag till mamma o C o hälsade på o gosade med de små söta kattungarna! Jag vill ha den lilla grå!! Men de vill inte H så.. de blir ingen liten grå. Lilla grå får iaf ett annat hem i Okelbo.
Jag hade trevligt hos mamma o C iaf.

Wii dosorna hittade fram igår igen.. hehe... de lilla blonda trollet va så snäll o tog fram dem innan hon åkte. Men vem vet.. dosorna hittar nog tillbaka till sitt gömställe nått tag ;)

Nu borde jag gå o sova..

Natti! ses i morron!

1 kommentar:

  1. När man blir vuxen då kommer kraven inför jul. Så är det och så kommer det att förbli. MEN du kan själv styra vissa av dina krav och måsten. Förstår ju att ni vill ha julmys hemma med julmat och sånt trots att ni ska bort på julafton och juldan. Se till att ha det som är viktigt just för er hemma och försök njuta när ni är borta och känn sen vad skönt det är att komma hem till ert igen.
    Kram.

    SvaraRadera