Summa sidvisningar

torsdag 16 juli 2009

Vill göra något roligt idag!

Jag vill göra något roligt! men vem ska jag göra de med?
H åkte nyss o jobbade, de vart em idag. Han gick ut tidigare för att laga bilen men efter inte sån lång stund började det regna o de öste ner ett tag sen så började de åska o blixtra oxå, så till sist la han ner för idag o kom in ist. Undertiden han fixade med bilen så damsög jag o gjorde rent i badrummet, så nu är lägenheten ren! så skönt! Nu är de bara att snygga till sig själv så är jag fit for fight att göra något kul! Men vad ska jag hitta på då? Ikväll kanske jag ska på gympa med S i boulognen, o så ska jag väl handla lite oxå.
Jag bakade bullar igår så är de nån som vill komma på fika så säg till så tar jag upp bullarna ur frysen! =)

Nä gå o duscha kanske jag borde ta o göra.

Ha en trevlig torsdag, o snart är det helg! =)

1 kommentar:

  1. Nä, det är inte roligt att inte ha nån att göra roliga saker med... eller det behöver inte vara roliga saker heller utan bara nån att göra något med.
    Idag har jag suttit framför datorn nästan hela dan... donat med bilder som jag lagt in på bloggen. Nu ska jag laga mat och iväg och handla.
    Kram.

    SvaraRadera