Summa sidvisningar

torsdag 23 juli 2009

Rutchkana :)

Igår var jag barnvakt åt J´s lilla tjej J... vi var i boulognen på den stora lekparken o lekte o åkte rutchkana bl.a, ja kan ju säga att de va några år sen jag åkte rutchkana! o den stora långa som finns där i form av ett rör den gick fort! de va nästan så de vände sig i magen för en annan som inte längre är van att åka rutchkana men de kitlade bra i magen men va gör man, jag kunde ju inte säga nej eftersom hon är för lite för att åka den själv o ja de var ju rätt kul ändå =) mycket folk var det där o mycket barn så jag tror nog J var nöjd med sin lek dag i boulogenen o de gick ju bra att vara barnvakt oxå.

Idag har jag städat här hemma så nu är ja lite trött, o de är ju så varmt eller fuktigt! skulle vara skönt med lite åska! så luften blir lite lättare.
I morron kväll bär de av till Bollnäs o brännbolls yran, jag är med i laget men jag ska inte spela, tack o lov! haha. Jag tänkte sitta vid sidan o hejja! =)

Min dator har blivit trasig igen, skärmen flimrar o fastnar! SUCK!! så de är ingen ide att försöka sitta vid den, så jag använder H´s data nu ist, men de är mycket skönare att sitta i soffan med lap toppen i knät men men. Tur att den här finns iaf! =)

Nä nu borde jag väl ta o laga lite mat.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar