Summa sidvisningar

lördag 11 juli 2009

Namnsdag!

Idag har jag namnsdag!! Det är Ellinor idag! Mamma va den enda som kom ihåg att säga grattis sen när ja sa de åt H att jag hade namnsdag så sa han grattis oxå =)
Jag fick ett jätte fint kort av mamma på mailen! Jag vart jätte glad!

Vi ska införskaffa oss en almanacka o en sån där typ tamburmajor eller va de heter som man hänger kläder på, fast den här ska stå på H´s sida av sängen! så det blir mer ordning o reda i sovrummet.

Nu sitter H här med sin kompis J, de skulle spela bordshockey men tydlien så gick målet önder så nu sitter de o lagar det med att smälta ihop delarna eller nått, ja se karlar!
Annars idag har H´s föräldrar o syster med sambo varit hit, de va trevligt.

Nu funderar ja på om jag ska gå o lägga mig.

Natti.

1 kommentar:

  1. Låter vettigt med en tamburmajor att hänga kläder på. Jag föreslog det till C när vi skulle möblera sovrummet men nej då, han tycker det räcker med en stol för honom och jag som inte har plats för nån stol får använda motionscykeln som tamburmajor. Fördelen med det är att jag lärer plocka av den varje gång jag ska cykla så då får jag iväg lortkläderna på en gång till tvättunnan. :-) Hoppas det blir lättare att hålla ordning på kläderna nu då...
    Kram.

    SvaraRadera