Summa sidvisningar

tisdag 28 juli 2009

Brännbollsyran

I helgen var vi på brännbolls yran i Bollnäs. Vi var med i laget: "Vi tog en paus" Jag spelade inte men H gjorde. De gick inge bra för oss, vi förlorade alla tre matcherna :/ men roligt var det iaf!.
Sov gjorde vi hemma hos S pappa som var bort rest. Trevligt hade vi, men roligast tyckte jag lördan va iaf. Nu är de skönt att vara hemma o sova i sin egen säng. Å trött o seg är jag efter helgens bravader.

I morron ska jag med a o a o j o s till lager 57 i falu trakten. Hoppas hitta nått billigt fint där.
Nästa helg hade jag tänkt att ha 25 års fest men de känns trökigt då de flesta av mina "gamla" kompisar inte verkar intresserade av att komma :/ men men va ska jag göra åt det!? tråkigt känns det iaf. Men de blir nog roligt iaf med de som faktiskt vill komma =)

Idag håller jag på o donar lite o ska tvätta senare idag.

Ha en trevlig em o kväll!

1 kommentar:

  1. Tur du inte spelade brännboll för då hade du inte bara varit trött utan också haft ont.
    Tråkiga kompisar som inte ställer upp och kommer de de blir bjudna till födelsedagsfest. Bedrövligt egentligen.
    Men vi kommer nu i helgen iaf. :-)
    Kram.

    SvaraRadera