Summa sidvisningar

fredag 3 juli 2009

Till anonym!

Du som skrev:
Anonym sa...

Du ville ha en kommentar.
Utifrån dina inlägg så måste du ha ett mkt tråkigt liv.

Så vill jag bara säga att om du tycker att mina inlägg är tråkiga så behöver du inte läsa dem o tråkigt liv det har jag inte. Sen tycker jag att om du ska uttala dig negativ så kan du stå för de du säger o skriva under med ditt namn.

**********************************************************

Tillbaka till de väsentliga! =)

Igår hade jag en heldag med brorsan i valbo hade jätte roligt! =) han shoppade järnet medans jag bara köpte en mascara =)
Min data skärm håller på o pajar o de är mindre roligt, H har lagat den idag men tyvär så gick den tillbaka till flimmrandet igen :/

Orkar inte försöka skiva nå mer nu med den här flimmer skärmen.

Ha en trevlig helg!

O de som inte har något vettigt att komentera de behöver inte skriva någon komentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar