Summa sidvisningar

onsdag 15 juli 2009

Hm,

Tänkte på de, det känns som att det är många som är negativa nu på ett eller annat sätt, o då undrar jag såklart varför? kan de vara för att endel haft sin semester eller är det en mitt i sommaren negativitet!? Jag känner o försöker iaf vara positiv! men de negativa har en förmåga att smitta av sig.. :/
Så en fråga! kan inte vi alla föröka vara lite positiva nu när det är sommar o allt. Vad tycker ni?
O en fråga till: varför är det så svårt att svara i telefonen? vad har man en telefon till om man aldrig svarar i den!?

Idag har jag än så länge bytt gardiner i sovrummet o snyggat till där inne o resten av lägenheten ser inte heller så tokig ut o de är skönt! de har liksom hållts på en bra nivå sen i helgen. Hoppas på fortsat bra nivå.
Lite skit i hörnen har ingen dött av men en salig röra de är inte roligt!.

Funderar om jag ska ta med mig en filt o gå o lägga mig i stenebergsparken!? komma ut lite. Men först måste jag ringa facket kl 1.

Ha en trevlig dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar