Summa sidvisningar

fredag 10 juli 2009

Då va de helg igen!

Fredag eftermidda o då va de helg igen o solen kikar faktiskt fram lite! fast de blåser rätt rejält ändå.
Sitter o väntar på att få laga mat, men jag är sugen på att köpa kina mat på kina/thai stället ist!
Idag har jag vart ner på stan en vända o så har jag damsugit o plockat lite.
Fick en komentar på faceboken som jag tyckte va väldigt snäll, jag har satt ut en bild på mormors födelsedags tårta som jag gjort o fick som komentar från en gammal klass kompis från högstadiet : Men shit! jobbar du med detta eller!?
Å de tar jag som en komplimang! =) glad vart jag att nån tycker jag verkar duktig!

Här är tårtan som komenterades.




Men urch va hungrig jag börjar bli! ska gå o föra fram min talan/önskan om kina mat!

Ha en trevlig helg!!

1 kommentar:

  1. Den var både fin och god! Du skulle ju alldeles ha ett sånt jobb där du finge dekorera tårtor av olika slag för du har blick för det vackra och aptitliga.
    Är det bara jag som röstat om att äta ute själv??

    SvaraRadera