Summa sidvisningar

tisdag 1 oktober 2013

Krokar

Nu har jag slängt ut krokar på fb, krokar efter jobb, endel av de på min vän lista har nu fått en utslängd krok så jag testar här med man vet ju aldrig vem som ramlar in på ens blogg! ;)
Samma text som på fb...

"Hej!
Jag slänger ut lite krokar här och där då jag nu söker jobb igen.
Du kanske känner någon som behöver anställa eller hör om ett företag som är i behov av folk, är det så, så tänk gärna på mig!
Jag har jobbat mycket med service och människor på olika vis, bl.a inom restaurang, äldreomsorg, kundtjänst och fraktföretag.
Jag kan tänka mig att jobba med det mesta och är de något jag inte kan så lär jag mig, viljan finns där
J, så hör du något så tipsa mig gärna!

Ha de bra!
Med vänlig hälsning"
 
Förövrigt idag har ja suttit i telefon i olika samtal för att fixa och dona för mig. Bl.a a-kassa och B-bostäder. Städat,tvättat, handlat och lagat mat har jag oxå hunnit med idag.
Nu sitter jag i soffan och funderar om jag ska orka ta mig an middags disken idag eller låta den vara tills i morron, det lutar åt i morron ;)
 

1 kommentar:

  1. Spar den till i möre du. :-) Du har gjort tillräckligt mycket idag.
    Kram.

    SvaraRadera