Summa sidvisningar

lördag 12 oktober 2013

Höstigt

Hösten är rätt fin ändå, med vackra färger och frisk luft. Idag har det varit en såndär typsikt fin höstdag.. när jag var ute på idag mötte jag en ryttare på sin häst och vart en gnutta avundsjuk för oh va mysigt de hade varit att vara ute i skogen och luffsat runt idag! Ja alla andra dagar med för den delen ;)

Har varit med syrran idag på rusta och mobackes, köpte mig två cyklamen med krukor till för presentkortet jag fick från Fortum då jag slutade jobba där. De pryder nu varsitt bord.
Då jag lämnat av syster så åkte jag och fick mig en kopp kaffe hos M och en trevlig pratstund.
Väl hemma har jag lagat mat och nu ligger jag i soffan och har nog inte tänkt att göra så mycket mer idag!

Trevlig lördags kväll på er!

1 kommentar:

  1. Tänk vad skön en lördag kan vara...
    Jag måste ge mig själv en rejäl spark i ändan så jag kommer mig för att blogga igen.
    Kramen.

    SvaraRadera