Summa sidvisningar

onsdag 2 oktober 2013

Nöjd

Sitter i mörkret i vardagsrummet med datorn i knät, har spotify på och spelar Melissa Horn och hennes nya album "Om du vill vara med mig" Hon är en fantastisk artist och låtskrivare.. dock lite deppiga texter eller kanske man ska kalla dem djupa!?
Bra är hon i villket fall och de skulle vara roligt att gå på en av hennes spelningar.

Är nöjd med det jag åstakommit idag, alla samtal är gjorda, tre jobb sökta och så har jag donat här hemma, bara en tvättmaskin att plocka ur kvar.
Mailade med en av mina gamla chefer idag på den arbetsplats jag slutat på pga hur det var där och de kändes fantastiskt bra att "rädslan" inte finns kvar längre, känns inte alls så tokigt faktiskt!

I morron kommer T hem för helg, och oh vad jag längtar till helgen! Idol mys och så ska vi på hockey på Läckerol arena i Gävle.

Hittade söta muffinsformar på dollar idag "hembakat" så jag börjar bli sugen på att baka lite men nu är de försent.. kanske jag hinner med en sats muffins i morron!

Nu väntar jag på bönderna på tvn...

1 kommentar:

  1. Nä, du hann inte med några muffins idag heller väl? Men du hinner nog med det i möre kanske? Och vi som inte har nå ärenden till Bollnäs på ett tag... :\
    Tack för besöket idag. <3 Kram.

    SvaraRadera